Söndag

Igår så somnade jag vid 23.00. Ovanligt för att vara jag, jag var helt slut, och kände mig förstörd. Det var en välbehövd sömn! Idag vaknade jag vid 12. Altså 13 timmars sömn, det klagar man inte på. Solsken var det, glad blev man.
Fick en julklapp idag också, en tidig en :D
Har städat mitt rum också, som min mamma städade i början av veckan. Mitt rum stökar jag ner på en gång, men städade det som sagt idag, det tog inte så lång tid för det var typ bara bordet, massa smutskläder och skit på golvet. Men jag fixade det här. Så snart kommer mina föräldrar hem (dom är ute på några ärenden) och då ska dom få se vad jag har gjort. He-he.
Hoppas det händer något kul ikväll

mitt bord innan
Jag har städat mitt rum

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att det var 23! Men hade varit bättre med 23.23 ;)

2008-12-25 @ 11:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0