Nu är det lov.

Jag har inte uppdaterat på några dagar. Har inte haft så mycket tid, ork eller lust. Har iaf varit ute rätt mycket dom senaste dagarna och umgåtts med folk, och dom timmarna jag inte vart det har jag antagligen sovit eller underhållt mig på annat vis.
Igår var det julavslutning! Det var kul, först gick vi en tips promenad, sen fick vi saft och pepparkakor, körde dobidoo, lärarna snackade o.s.v mysigt! Nu har jag gått en termin på min nya skola, 5 återstår. Egentligen skulle jag ta stundenten om bara månader. Men nu blir det om några år istället, förmodligen. Ja!
För att fira att det var jullov så åkte jag hem och sov i 4,5 timmar, På kvällen drog jag ut till Hjulsbrobadet med Linnea och Erik för att grilla, det tog nog en timme tills vi fick igång elden, med tålamod och nya knep så går allt. Sen drog jag till en kompis
När jag vaknade idag var det värsta fina vädret. Då blev jag glad.  Vad som händer idag återstår iallafall att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0