MMM.

Det blev som det blev. Ja, det blev det. Jag antar att det är mitt öde, vad annars? Jag sitter här. Det är så det är, du sitter där, läsandes i detta, ja mitt blogg inlägg. kan det vara ditt öde? Eller?
Imorgon kommer jag vara död, men det är ju mitt öde, det är så det ska va. Precis.
Hade grymt skoj ikväll, med Carl. Vi snackade om minnen, framtiden, Om gemensamma saker och lyssnade på musik, musik som får oss att tänka framåt istället för bakåt. Jag var glad, han var glad, det var nice!
Fick även höra en sak som gjorde mig ledsen. Något jag bryr mig om så himla mycket. Även fast jag inte är i samma situation så bryr jag mig så himla mycket, jag förstår. Jag förstår hur svårt du har det. Det är inte lätt. Jag håller verkligen tummarna för dig. Du förtjänar verkligen inte det här, jag är chockad. Jag vill att allt ska bli bra,
Sänder mina tankar till dig.

Carl och jag,
Carl och jag


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag håller också tummarna "/ :(

2008-12-10 @ 18:11:10
URL: http://linneadruid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0