Hadderaja

Jag har sovit ut idag. Försökte inte gå upp när jag hörde dom här hemma åka iväg på sina förmiddags ärenden. Varför inte sova ut och vakna ännu tröttare liksom? Nejdå, det blev bara ganska sent igår. Måste ju få sova lite, eller?
Men snart är det ju nytt år, och det nya året innebär att jag ska ta vara på alla timmar om dagen bättre än vad jag har gjort nu. Det vill säga att jag ska inte sova mer än vad jag egentligen behöver. Jag tror inte det kommer bli så svårt. Om jag bara gör det till en vana.
Imorgon ska jag städa mitt rum så det blir fint inför det nya året. Ska ju se till att inte stöka ner det efter att det har varit städat i en dag. Det är inte så roligt att veta att det är skit stökigt och att kompisar är på väg hem till en. Då blir det ju att man hetsstädar och slänger alla saker i ett hörn och man kommer inte ihåg vart man lagt  dem viktigaste sakerna. Det ska jag undvika 2009, att inte behöva stressa!
Panta mera

Nu blir det Life of Ryan

life of ryan

Kommentarer
Postat av: chris svart

vahhhhhhh azzååå kollar du på lajf of ryan o inte på meh? asså shiit asåå! ska skicka mina pitbullisar på dig *fnizzzz!

goottt nytt år älskihhh hihiihhihi pözzz <3

2008-12-29 @ 22:27:08
URL: http://http//www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0