Dags med lite uppdatering

Känner att det var ett tag sedan jag skrev här. Har inte blivit det p.g.a vet inte. Hehe Inte orkat uppdatera bara.
Kultiration i Göteborg 28/11 och 29/11 var underbart. Behövs inte säga något mer. Helgen vart lyckat. Kultiration, dom är så hederliga, så egendomliga och harmoniska. Det är så det ska va. Marcus Berg vår vän.
Finns förövrigt väldigt mycket hederligt folk i Göteborg, killen vid baren t..e.x så jävla schysst. Pratade massor med oss och bjöd.
Vi drog hem i söndags. Skulle ta bussen 10.20 men vi missade den. Inte för att vi kom försent. Nej vi stod på fel ställe. Sa jag att vi missa den andra bussen hem också? Haha typiskt oss, blev att klirra nya biljetter.

Måndags blev det back to reality då, kändes som vanligt. Trött, tröttare och tröttast. Veckan har altså bestått av skola. Fick tillbaka ett gammalt matteprov som jag klarade. Tack.
Igår var det torsdag.. En dag man sett fram ett bra tag. Skylten och Governor Andy L´orient.
Det började med att när jag kom hem från skolan igår så började jag råstäda mitt rum, det tog sisådär en halvtimme och resultatet blev snyggare än aldrig förr. Haha! Sen hopp in i duschen, klä på mig och så. Linnea kom först. Vi chillade mest lyssnade på musik och väntade på dem andra. Sen kom Li, Albin och Elita.. Förfestade lite här och lyssnade på Guvernor.
Drog sen till skylten. Väl där träffade man många man känner. Glatt återseende om jag får säga det själv. Behövdes i den mörka årstiden!
Efter Skylten så drog vi (namn ovan) + Freddy och Carl (tror jag han heter) till L´orient. Där träffade man en hel del vänner. Jag var glad och pepp, kunde inte varit med pepp asså, det kändes så jävla nice, och det var det! Drog från L´orient p.g.a några skäl rätt tidigt, jag, Linnea, Martin och Freddy. Det var snöigt ute, kallt och alla var sjukt glada! När vi kom hem till Martin så chillade vi, lyssnade på Bob Marley, snackade och så, allmänt damp.. Sen somnade vi. Vaknade vid 10 i morse. Jag och Linnea gick till Skillingen, sen hem till henne.
Kaffe dracks och damp var det. Sen började jag styra min kosa hemåt, tog en sväng förbi Kvinnebyskogen på hemvägen och lyssnade på Kultiration. Sen har jag bara tagit det lugnt och vilat hela dagen.

Babylon faller
Känn dig själv
En timme kvar att leva (brings memories back) hehe.


Harmoni
på L´orient
Smyger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0