Vissa säger lev din dag som din sista

Hej.
I förrgår natt var nog den värsta natten i mitt liv. Jag kunde inte sluta tänka, gråta och tänka igen. Mitt huvud ville sprängas och jag låg och vred mig hela tiden.Somnade väldigt sent den natten och Inte heller blev det bättre när jag vaknade klockan 9 på morgonen, då började jag tänka på allt och ingenting igen, tårarna forsade som en älv nedför min kind.
Mamma skulle till Farmors lägenhet igår och städa ur och frågade om jag ville följa med.. Jag ville, men jag skulle inte klara att se hennes saker, radion som hon ständigt har på högsta volym, sängen hon ligger och vilar i, tv-n, alla hennes skor och smycken samt saker hon har fått av mig.
Istället följde jag med min bror till Ljungsbro en stund.
På kvällen åkte jag till Linnea, det var så skönt, när man är med Linnea glömmer man allt! :) Då var jag glad, vi smög omkring i Vidingsjö. Jag älskar Vidingsjö, och Linnea också! Men I Vidingsjö är allt så hederligt.. Ni som har varit i Vidingsjö måste väl endå förstå vad jag snackar om, en Pizzeria som heter Grinden, en Rävkulle som det går en massa får i, som är i en stor backe, på vintern kan man åka pulka ned för den. Sen finns det ju En annan skog, som finns precis vid Linnea, där kan man sitta på stenar, och klottra saker. En gång satt jag och Linnea där och drack kaffe och lyssnade på musik en ljummen sommarkväll. Det var mysigt. Så finns ju Även Lasses Livs som är hederligt och Vidingsjö Motion Centrum där man har spenderat några Valborgs- kvällar för några år sen, haha! Älska Vidingsjö.

Idag har jag sovit ut, det behövdes. Sen städade jag mitt rum och rummet utanför mitt rum, där datorn står. Det var så skönt. Inte för att jag bryr mig om mitt rum är rent eller inte, för ibland tar det månader för mig tills jag städar mitt rum. Men det var så skönt att städa mitt rum, att vara sysselsatt. Då tänker man inte så mycket. Det är skönt. Så nu vet jag vad jag ska göra i fortsättningen om jag inte vill tänka på allt...

Nu är det mat och så.. Vi hörs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0