Tack Linnea!

Ikväll så var jag med Linnea. Vi träffades först I Ekholmen där vi satt på en bänk och snackade lite. Plötsligt så kommer Johan och cyklar förbi, och det slutar med att han gör oss sälskap!
Ca en timme senare så åker han hem och likaså jag och Linnea. Hemma hos Linnea så fick jag hjälp med mitt svenska arbete som skall vara inlämnat imorgon, tack Linnea! Den hjälpen behövdes verkligen, jag är ju inte så allmänbildad än, men det ska vi väl kunna ändra på! He-he..
Kom hem för 5 minuter sedan. Nu ska jag gå upp till köket och dricka kallt vatten, jag är så himla törstig, varm också. Det är ju rätt så kallt ute och jag hade på mig en tjock tröja, en fleeze och halsduk, så nu känns det som jag ska kokas!
Efter att jag har druckit mitt kalla underbara vatten ska jag borsta tänderna, ta på mig något skönt sen krya ner i min säng. Mamma har bäddat den med nya lakan så det kommer vara jätte skönt att få sova.. Den här helgen har jag verkligen varit sjukt trött.
Imorgon är en ny dag med nya möjligheter. Jag får gå till skolan och jag är så himla glad för att jag ska dit!
Sov så gott!
Puss



Linnea

Linnea



najs 

Erik, Eddie och Axel i skolan.


Nea
Linnea i skolan! :D

Guvenor
Jag och Guvenor Andy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0