Sunday is calling!

Hej!
Idag hade jag tänkt sova skit länge, till halv 4 tiden sådär. Men det går ju inte om man vaknar tidigt, så nu får jag smida andra planer, men det är väl tur det?! Så slipper jag slösa bort på livet :P
Idag kanske jag kan ta och städa mitt rum, det behövs.. Annars då? Jo tack själv?
Nu äter jag Pringles chips, sourcream & union, nice då! En gång var jag rätt stressad och skulle in och handla dom, tar röret och drar därifrån. När jag öppnar den och smakar så har jag självklart tagit med dill. Usch! Jag gillar typ bara sourcream chips, annars kan det vara. Okej Taco chips är galet gott och det finns några få undantag, bara så att ni vet!

Igår kväll så träffade jag Niama och Inez en stund föressten. Vi möttes i Ekholmen och satt där en stund, sen drog vi hem till Niama och drack läsk, saft och åt chips och en massa kakor. :D


Hadälätten dä dä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0