Nu är jag vaken

Hej!
Nu är jag vaken. Eller jag vaknade för 26 minuter sen då.. Här sitter jag och lyssnar på någon fransk rap, ganska keff. Men orkar inte byta, eller förfan.. Det orkar jag visst. :)
Tänkte ta en liten update om de senaste dagarna som sagt, så jag har något att dela med mig till er.

Onsdags: Jag är med Linnea på dagen, vi chillar ute, handlar lite candy och sånt där, sitter på en bänk och softar, sen på kvällen var vi med Ludde och Armin. Mestadels av kvällen spenderades i Linneas källare, bara softa sådär, snacka. Men vi gick ut ibland också, ta frisk luft behövs nu för tiden.
Vi gick ut vid 5 tiden någon gång, satt under ett träd och bara chillade. Efter en stund gick vi in, då blev jag grymt seg, fast de blev dom andra också nog..
Somnade.. Sen vaknade jag nästa gång vid 11 på torsdagen av att Linnea skulle dra till stallet. Och jag fick för mig att Linneas väckar-klocka var Armin som härmade en tupp, haha. Knas! Sen somnade vi vidare.. Jag vaknar vid halv 1 tror jag av att jag måste dra hem och fixa lite saker, för att: Linnea och jag skulle dra till Lise i Rimforsa! Med Sarah också! :)
Det var en nice kväll, chill som fan också. Bra sälskap, skön musik, god mat och fina saker. Linnea somnade och Lise också, då gick jag och Sarah till köket och fixade käk, sen satte vi oss på balkongen, det var mysigt. Sen vaknade Lise, då somnade jag! Höhö.
Vaknade vid 9 på morgonen därpå, åt frulle, satte oss på balkongen ett tag, sen åkte jag och Linnea hem, för Sarah hade åkt 2 timmar tidigare.
Buss turen var den skönaste buss-resa jag någonsin har åkt, ni fattar inte hur skönt det var. Fin utsikt också!!

igår (fredag):
Kommer hem till Hjulsbro nån gång, äter lite mat. Går och lägger mig! Vaknar kvart över 5 av att Linnea ringer, som säger att Julia kommer till henne vid halv 7. Då går jag upp och gör mig iordning, får skjuts till Linnea.
Vid halv 8 så drog vi in till stan för att handla lite på Hemköp, och sen gick vi till Danne, Linneas kompis, för att förfesta! :) Det var nice.
Och jag var så jävla pepp på att gå mot Nykvarn sen när vi gick ut,. Jag fattar verkligen vad folk menar med en del saker de säger, för det var ju verklgien hel nice!
Väl där så tappar vi bort alla, och spioner fanns överallt, men det var lugnt.
Vi träffade en hel del nice folk sen bla: Adam, Pau, Ludde, Niama, Inez, Konkan, Muffe, Axel och Johan. Nice.
Vi satt först på kullen, sen gick vi ner till bänkarna typ. Där höll det på att bli bråk mellan Muffes brorsa och någon blondie. Men det ordnade sig till slut.. Fick höra andra tråkiga saker som hänt på kvällen mellan Martin och Hannes bland annat. Fifan.
iaf..
Jag, Linnea och Ludde drar iväg, vi sätter oss på några kullar och bara softar ni vet. Ludde berättade om han och Konkans Spanien resa, de verkade ha haft det kanon! Det är så det ska va ju :D
Sen styr vi oss mot Kebab Baren, där möter vi Olle och Jaque m.f Åt mat.
Sen  det att traska hem mot Hjulsbro, ja man har ju gått en hel del i sommar..
Först försvinner Ludde som bor precis vid T1, sen Jaque som svänger av någonstans i början av Berga, och sen Olle också, då blev det jag, Linnea och Axel kvar.
Sen fick jag fortsätta min vandring själv från Vidingsjö, men Linnea var snäll och lånade ut sin cykel åt mig! :)

Idag vet jag inte vad jag ska göra, sånt som märks. Men Li kommer hem idag! Saknat den jäveln! :)

Puss på er

trött.
trötta



Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag förstår också väldigt mycket vad vissa personer menar med vissa saker de säger. Fett nice ju! :D

2008-08-16 @ 18:16:40
URL: http://linneadruid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0