How does it feel?

Hej bloggen!
Igår kväll så började jag vandra mot Centrum. På vägen dit mötte jag några ifrån min klass som jag inte hade träffat på hela sommaren, nämligen Jonas och Mathias. De var ute på promenad och hade just lämnat tillbaka en film från Video Butiken.
När jag kommer fram till Centrum så möter jag Linnea och Paulina! Då börjar vi traska mot Lillgårdskolan, men innan så gick vi förbi Linnea och hämtade plåster, både Pau och jag hade fått skoskav, haha. Ja som tidigare nämt så började vi traska mot Lillgård, där vi mötte Adam!
Vi satt under ett tak där, ganska länge. Bara snackade om saker typ, sen vart vi så galet hungriga. Då drog vi hem till Linnea och käkade, yummie!
Satte på en film och alla somnade till den.

Vaknade någon gång runt 1 idag, skönt att sova. Var hos Linnea ett tag, åt falaffel (stavning?) och annat gott, och självklart blev det livets vatten - kaffe. Vad mer kan man begära?
Fick skjuts hem sen av Linnea och hennes pappa som skulle skjutsa Linnea till stallet. Nu sitter jag här, alldeles ensam.
Vad ska jag göra?
Duscha kanske?
Leta reda på någon trevlig bok och läsa?
Sätta på någon film?
Ringa någon? Eller hoppas på att någon ringer mig?
Jag har tråkigt, haha.. Får se.. Eller ska jag sätta mig på balkongen och titta på medans regnet faller ned? Det är också rätt så mysigt.
Det är så mycket jag vill ha gjort, men tankarna bara försvinner till något annat.. Man kommer in på nya banor, och så går det runt sådär. Inte alltid man får mycket gjort.


Idag är det en vecka sedan du försvann. Jag tänker på dig, men jag vet att du har det så bra nu. Det känns skönt att veta. Du och John är återförenade! Ett hjärta slår för att du finns här dagligen. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0