Fredag.

Sitter här. Musiken från stereon spelas, just nu är det "Get up, stand up".
Idag har jag haft lite smått ångest över några små saker, som att jag alltid sover för länge. Sover bort hela mitt liv, vad är det för mening? Vad lever man för ens? Vad lever ni för? Jag antar att allas åsikter är olika..
BAAAAAAAAAAAAAAAJSSSSSSSSSSSSSS! Kan man också tänka ibland
Har inget vettigt att skriva egentligen, men säg mig när har jag det? Fast å andra sidan bryr jag mig inte, det här är mer som ett block, där jag kan skriva av mig på, det är kul ju. Jag brukar då och då gå tillbaka och läsa mina gamla inlägg, om vad jag gjorde då och hur jag tänkte om saker...
Igår så var jag med Linnea, jag följde med henne till stallet. Din häst är superfin, och kelig. Grymt söt. Ridningen gick också bra ju! : )
Efteråt åkte vi hem till henne, för att sedan åka och fika på stan. Det fick bli Yngves. Som vanligt, det stället är ju bara så soft, Me like it.
Sen blev det en sväng förbi fontänen, statyn, vilka minnen, och flera chilla saker! Bra kväll. Dock gick vi hem från stan mitt i natten i spöregnet. Sådär kul, fast ganska mysigt..

Ikväll ska jag vara med Linnea, vi ska förmodligen hitta på något trevligt, men vad som sker får vi se. Hoppas på en bra fredag.
Ha det bra!


Saknaden är stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0