Vart tog den där solen vägen?

Hej hej hallå bloggen !
Det har varit så himla vackert och behagligt väder den här veckan, förutom idag, fast det är endå varmt. Grymt skönt.
I fredags så drog vi med IV-valet till Stockholm på religons resa. Först åkte vi till Järna hos Antropsoferna, deras möte gav mig ingenting..  Sen åkte vi vidare till city för att hälsa på Hare Krishna, haha fyfan säger jag bara men det dög.. Vi fick sjunga en sång och jag höll på att börja skratta, då skulle jag tänka på en sorglig sak för att jag inte skulle skratta.. Men då kom jag ju på att den sorgliga saken inte är sorglig längre. HAHA!!
Sen blev det möte i Moskén och hod Zenbuddhisterna.. Yeey..
Kom hem runt 8 tiden.. Orkar inte berätta mer om fredagen, la mig halv 11 grymt trött..

Igår:  Låg och solade, har fått nya solstolar eller vad man ska kalla det, så skönt... Solen bara stekte, fast ibland blåste det lite!
På kvällen så var jag Med Elli, Linnea och Maria! :) Vi hyrde Hairspray .. No comments !
A
lla fyra var riktigt trötta så det blev en flummig kväll... Haha..


Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0