Hola Hola Hola!

Veckans första dag är över. Var hemma från skolan idag, mådde inte som en prima, är fortfarande förkyld men jag har ingen feber så imorgon ska jag gå till skolan igen, inte varit där sen torsdags ju'
Har säkert missat en jävla massa.. Orkar inte..
Vill bara ha sommar nu! Allt blir så himla enklare då! Värmen, färgerna, doften.. AAAAAAAAALLLLLLT! Något att se fram emot, men har man stått ut såhär länge så kan man allt stå ut lite till, inte långt kvar ju! Och våren är ju här typ, bara jävligt kallt om kvällarna dock!

Idag när jag läste i tidningen var det en rubrik som jag lade märke till. "Ryttartävling till minne av Matilda"
Det har snart gått 6 år sen du försvann.. Kommer ihåg dig som en bra människa full med glädje och energi, du var min ridlärare när jag som litet barn fräste runt för första gången på Öknes gröna ängar.. Livet är inte rättvist, men det är ju ingen nyhet direkt.
http://www.corren.se/archive/2008/4/7/jnwfpfva06nzsp7.xml
( För er som vill veta vad som hände )

Hoppas du har det bra där uppe!



Jag borde nog lägga mig nu, ska upp tidigt imorgon och duscha, + att jag antagligen måste ta bussen till skolan för pappa har fått feber så han ska antagligen inte åka till jobbet imorgon.. Så..
CIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0