Förlåt hej förlåt,

Jag är inte sämst på att uppdatera mig, och tydligen inte bäst heller. Ett helt lov har paserat sedan jag uppdaterade. Mitt internet har knasat ur totalt, men jag vet att det funkar typ på dagarna och lägger av på eftermiddagarna, det passar ju skitbra! :O För jag är ju inte i skolan på dagarna, nejnej! Skit också!
Kanske ska berätta lite kortfattat vad jag har gjort på lovet då..
Lovet inleddes ju med påsk, vilket innebar att jag har ätit påskmat och sånt, men jag har nog redan berättat om det haha. Sen så har jag hunnit träffat Li, Jossan och Britta och tagit en fika! :) Samtidigt så försökte jag förgäves få ut min plopp som hade åkt in i örat, smärta rimmar på öra... Jag har varit hos Niama och slappat, sett på film och sådant!Me like! På onsdagen kom Jonas hit och var här tills på fredagen.. Och vi har typ bara sovit och ätit Ibumetin, jag kände mig feberaktig och han hade ont i ryggen! Har som sagt typ varit sjuk hela lovet, och det är jag nu också!
Skolan började i måndags ju, vilket faktiskt var skönt mer eller mindre. (HAHA?!) Men i torsdags så kände jag mig svag i hela kroppen och frös så gick till sjuk syster och vilade där, vilket var så skönt :D sen åkte jag hem och sov... typ.. Eller nej innan det så var jag och Li på Bibblan, jag skulle köpa ett nytt Bibliotekskort för mitt förra försvann ju i samband med att min väska blev stulen.. Och då i vilket fall får jag höra att jag har 75:-kr att betala för sen inlämning.. Sen när är man tvungen att betala för det om man ät under 18?! Det visste jag inte..
Anyways.. Det sades att det skulle komma snö igår. Men hallåååååååååååååå vilken snö?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0