Danmark

Helloo!
Finally home! Sweet home! :)
I torsdags så tog jag och Sarah tåget mot Köpenhamn för att där byta tåg mot Svendborg.. Det gick fin fint! Fick mig ett gott skratt där.. Det var en skåning och en stockholmare på tåget, ingen av dom kände varandra sen innan.. Men dom började tala, gick och beställde några öl, NÅGRA öl.. Blev fulla, så pinsamt! Började spilla och snacka med en annan passagerare.. Tjejen skulle hämta sin väska eller ngt, visade HELA arslet, Sarah och jag kunde inte bara låta bli att snacka.. Fick värsta blicken av henne! As kul! :P
Jaja vi kom fram vid halv 12 ungefär, hungriga var vi.. Åt Spagetti (stavning?) och pasta. Sen gå och lägga sig med en gång..

På fredagen så blev vi väckta jätte tidigt.. typ vid 8 då men endå :P för att göra oss i ordning och jag vet inte vad.. Sen vidare mot kyrkan, Katinka skulle konfirmera sig! :) Det var jättefint alltihop men jag förstår verkligen inte vad dom säger.. Det är enklare att läsa, då märker man knappt någon skillnad men ja... :P
Senare bar det av hemåt igen till deras hus för att vänta in alla gäster eftersom att vare familj bara får ha 10 personer per konfrimant med sig..
Det blev champagne till att gratulera Katinka, en massa presenter. Sen för-r
tt, mat, och efterätt.. Sen börja allt bli knas!
Men det var så grymt skoj! Ångrar bara en massa saker.. Hihi men det är så det är..

Lördag:
Vaknar upp med bakfylla och ångest och jag tänker: skjut mig.. INTE!
Kunde inte äta, drack och sov istället hela dagen tills det värsta gått över, sen bar det vidare till videobutiken för att hyra filmer..
Behöve frisk luft.. gick ner mot stan, mådde trött.. Gick hem, satt på film och sov! :)

Idag:
Vaknar tidigt, får höra att blien fått punka och att vi bara kan åka i 80km/h med bilen. Fyfan vad jobbigt det var. Det tog 8 och en halv timma.. WIll never do that again.. :P
Aja det var riktigt skoj iaf !
Nu måste jag sova för jag måste vila ut mig.. Vilket jag endå inte lär göra ikväll.. Men skolan börjar imorgon ju..
VI höres :) Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0